Kris i BH-land...

Eller, kanske inte riktigt men... Äger just nu bara en behå som är hel och sitter bra, men nu har jag bestället en ny från Laredoute. Hoppas den hinner komma i veckan... fick bli en hudfärgad från DIM, ska bli intressant att testa deras BHar också...


Annars händer inte mycket idag, kanske ska en sväng till Lidköping med mamma, och kanske att vi ska till Vristulven i kväll. Det beror på vad pappas moster o morbror säger...


Funderade på att ta en cykeltur, sen kom jag på att min cykel står i Skara.... Mikas sadel är hysteriskt obekväm om man cyklar längre sträckor...  Känner för att röra på mig på något sätt, och eftersom det blåser lite mer idag och är svalare så...

Får se vad jag hittar på... 


Här kommer några bilder från Spiken som jag var ute vid igår




Båtar utanför Spikens fiskeläge




Gårdagens goda lunch (och den ondskefulla potatissalladen)




Familjen Svan simmade förbi, fem ungar med mamma och pappa



 


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0