Läskiga grannar...

Sitter och funderar över hur läskigt det är att bo så tätt inpå människor. Det är skllnad mot att bo i lägenhet, för då ser man dem ju nästan aldrig, men i villaområde är det ju människor överallt hela tiden...

Dagen hittills har bestått av frukost, dusch och städning. Väcktes av mobilen strax innan 9, jobbet som undrade om jag var frisk. Jag som tänkt sova till 11, för att vila ut ordentligt, men tji fick jag.
Hostan är mycket värre, liksom huvudet men halsen känns inte lika ondskefull idag. Alltid något.

Har hunnit kika lite på IKEA:s madrasser och tv-möbel. Vi ska börja bygga vår säng om en dryg vecka, när lönen kommit :o) Har ingen aning om vad jag kommer få ut, men borde vara runt 4000 iaf. Tror jag
Om inget oförutsett händer och jag blir sjuk igen, så blir det en saftig lön i slutet på augusti, hurra! Särskilt som studiemedlet då ligger på ca 2000 mer än vad det gör annars... Sparaspara! :oD

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0