Lite smågalen

Fick lönespecifikationen idag, höll nästan på att missa något ganska viktigt... Hade inte fått någon lön för bredvidgången, vilket var ca 2000 kr, så jag fick ringa och prata med lönekontoret, och sen tf chefen. Som förhoppningsvis skulle fixa detta imorgon. Förstår inte varför allt ska hända mig... Men det löser sig ju förhoppningsvis ganska snabbt.

Låg ute 20 min i solen, men blev så varmt så jag skuttade in igen. Ska nog till Flämslätt med Alex nån gång efter 14, hoppas det är hyfsat varmt i vattnet... annars ligger man bara och gassar i solen, hihi.

Ska sy lite på min klänning som jag försöker fixa till som jag vill ha den, not that easy, tyvärr.

På lördag har Peter och jag tre alternativ:

Lysekil med Havets Hus
Borås Djurpark
Göteborg och Universeum.


Peter vill egentligen helst till en stor akvariumtunnel, vilket innebär Universeum. Men om det är så här varmt känns inte en storstad så värst lockande... Bådde Lysekil och Boråshållet har ju badmöjligheter. Bada havet! Yeay!
Havets hus tunnel är ju inte lika stor som Universeums...

Vi får se vad det blir för utflykt....

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0