The beginning

Jaha. Det var det. Beslutet fattat. Jag kommer inte jobba mer i sommar, det är ett för stort stressmoment med alla anfall jag har haft. När jag känner efter så känner jag mig faktiskt lättad. Behöver inte gå med den där oroskänslan i magen hela tiden, "tänk om jag får ett anfall när jag ska jobba". Men i stället för att se det som ett avslut, ser jag det hellre som en början. Som en del i utredningen som påbörjas den 16 augusti. Ska ta det lugnt, kanske åka på någon utflykt, allt annat än att stressa. Peter har dessutom valt att jobba en vecka till, han kände att det mest var fånigt att inte göra det.


Funderar på att följa med pappa och Aron till Ikea på fredag. Vill undersöka tv-möbeln vi har tänkt köpa i Uppsala... Såvida det inte blir en sån där "machoresa" (fniss) då stannar jag nog hellre hemma...

Do'svidanija

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0