Sten och blandat...

Ja, man kan lugnt säga att det varit ganska dött här på bloggen en vecka nu.
De kära gamla stenarna har krånglat, och när jag inte haft anfall har
jag helt enkelt varit för trött för att orka skriva.
Fick ett anfall i tisdags, en timme innan jobbet började.
Har varit hemma i helgen, och nu igår fick jag ett till.

Känner mig lagom ur gängorna, lätt illamående och
skrämmande trött.

Imorgon ska jag till KSS och röntga njurarna. Sen den 18 augusti
börjar den stora utredningen i Uppsala, vilket
känns väldigt skönt.



Det regnade en hel del i veckan... Ganska mysigt att krypa upp i soffan och kramas medan det forsade utanför fönstret. Peter och jag satt som små barn och spanade ut på verandan.


Ulla och Johnny kom hem i lördags från vad som hade varit en trevlig vecka med ganska mycket sol i Blekinge. De hade också varit en tur till glasriket. Peter fick en riktigt snygg farfarströja och två gråmelerade Levi's t-shirts, jag fick Mine glas och assiett i färgen Petrol


Så nu har jag sju glas och 5 assietter, yeay!


Jag, Peter, mamma och Mika funderar på att åka ner till glasriket själva 4-6 augusti.
Jag har hittat ljuslyktor som jag blivit sååå förälskad i!
Av glaskonstnären Ebba vin Wachenfeldt...





Älskar dom! Vill ha, men vet inte vad dom kostar... Särskilt den turkosa gillar jag, hehe...


Nej, nu ska jag krypa tillbaks ner i sängen igen...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0