White, white wine

Intressant att studera hur kroppen reagerar beroende på i vilket skick den är... Vi åt Passion Island Salsa med Kokos- och limemarinerade quornfiléer och italienskt lantbröd till middag ikväll. Till detta delade vi på en flaska Rieslingvin. Jag tänkte att jag nog skulle somna gott då...  Efter två glas vin kände jag mig påverkad. Vilket inte brukar vara fallet. Tål betydligt mer än så vanligtvis, men pga förkylningen och allt runt omkring så sade kroppen ifrån.

Peter har förresten råkat ut för någon läskig telefonnisse. Det är någon som ringt från skyddat nr flera gånger, och så fort man svarat varit tyst en stund för att sedan lägga på. Idag hade han dessutom fått något läskigt porrsms, så nu fick han nog.
Han gick in på Halebop, och hittade ett riktigt bra erbjudande. En telefon, 495 kr att ringa för och 3000 gratis sms för 699 kr. Han beställde, och den kommer nog i slutet på veckan. Hans telefon som är i bättre skick än min... Nåja, har ju iaf inga läskiga porrtelefonnissar efter mig...

Nej, nu ska vi kika lite på teve innan vi lägger oss.  Jag jobbar kväll imorgon och ska vara själv här ett tag.

Kram på er!

ps. Peter. som inte kände sig alls lika påverkad som jag, var den som ramlade när han reste sig upp och slog till benet. Som han skrapade upp lite grann. (FNISS). ds

Kommentarer
Postat av: suyin

Hm.. skum typ! Jag har hemligt nr men har inte haft tid att terra peter! hurra för billiga mobiltelefoner...

2008-07-14 @ 10:06:06

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0