Frukta Icke!

Ni kanske tror att jag har ignorerat er och bloggen, men jag har bara syndat lite och är nu tillbaka igen. Uppriktigt sagt så kommer jag inte hinna med lika många inlägg, men ett om dagen ska jag nog kunna lova er, (lite med fingrarna i kors bakom ryggen)

Jag tänker dessutom fräscha upp bloggen såhär inför sommaren, har gjort en ny "summer edition" design, som troligen dyker upp imorgon. Har också tänkt fräscha upp den lite allmänt, och försöka skrva någorlunda vettiga (!) inlägg.

Jag har gjort ett litet bildkollage av midsommarhelgen, som också dyker upp här senast under morgondagen. Håll utkik i morgon alltså...

För tillfället sitter jag på Skaraberg och bloggar, har design och kollage på min dator, men inte internetuppkoppling på den just nu tyvärr. Dagten har bland annat tillbringats i Skövde för att släppa av Josse vid tåget, samt fika de mest gigantiska chokladbollar jag sett. Lovar att fika där igen och ta med kamera så ni får se! Den var betydligt större än min knytnäve...


Imorgon börjar Peter jobba, så jag sover här och går upp tidigt imorgon med honom, för att sedan bege mig ut på äventyr. Ska försöka hitta den nybyggda cykelvägen mellan Skara och Axvall. Har laddat upp med regnkläder och hårsnodd. Yeay!
Sedan blir det (om jag inte cyklar vilse) samma väg in till Skara när Peter slutar. Jag skulle ha börjat imorgon, men en tjej ville byta sin torsdagstur, så jag börjar tisdag kväll. Ser faktiskt fram emot att börja, är dock något skeptisk till min förmåga att hitta på cykel i Skara. Hmm...

Tänkte förresten höra om det är något särskilt ni vill att jag ska skriva om här i bloggen? Förutom mina vardagsbetraktelser och allmänt filosofiska funderingar ;oP

Lovar iaf att jag ska lägga upp fler bilder, nu när jag har min nya kamera :o)

Midsommarkram på er alla!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0