Inlagd igen

Igår fick vi åka in till akuten. Blev inlagd över natten och fick rejäla doser smärtstilllande.
Fick dock komma hem idag vid lunch, och idag har jag mått så mycket bättre.
Extremt trött, men på lite gladare humör, eftersom jag sluppit smärtan.


Hittade några klänningsmönster på Mccall's, som jag skickade efter. Vill ju ha en sådan där riktigt härlig sommarklänning, men har insett att jag nog får sy den själv om jag ska bli nöjd.


Annars så har jag hittat my darling, men väntar med att beställa tills jag har jobbat några pass till.
 Det är sååå fint! Och vilket ljud!!! Nyfikna? Ni får vänta lite till ;oP




Kommentarer
Postat av: Suyin

HEMMA! Vill ni ha mig som fin gäst i Skara? Biljetterna kostar nu mkt mer nu =(



Kramar

2008-06-29 @ 00:58:01

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0