Konstig blogg

Min blogg har betett sig lite underligt den senaste tiden, trodde det berodde på designen, men uppenbarligen inte. Har nu bett supportern om hjälp, och hoppas det löser sig.

Vad har hänt sen sist?

Massor!

Bredvidgången gick riktigt bra, så det kändes okej faktiskt. Sen i torsdags gick jag, Peter och Aron och Emil Vallevandringen, helt underbart. Tills vi hade ca 4 km kvar, då jag ramlade, stukade vänsterfoten och slog högra knät rätt i en sten... Har aldrig haft ett så färgglatt ben förut... Så i fredags och lördag förmiddag träffade vi Peters bror, och lilltrollet Eir och beundrade detta lilla underverk. De hade en galen valp, 12 v gammal Saluki vid namn Iller också...

Sen på kvällen fick jag njurstensanfall, och tillbringade några dagar dåsigt borta.

Men nu är jag i form igen, vilket är tur eftersom Josse kommer i kväll. Har också tillbringat många timmar framför WiiKart... Men vi hörs nån annan gång :oP 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0