En Lapptäcksplanet...

Var på min första litteraturföreläsning/diskussion idag,
det var ganska kul. Fick G på inlämningsuppgiften (kunde få U el G)
Hade bara fyra små slarvfel, typiskt mig ;oP

Var kul på dagiset idag, några av hundarna var extra roliga. Lukas var väldigt pratsjuk
Baya väldigt pussig, och Sandy o Justus älskar snöbollar, Sandy jagar  och Justus äter dem.
Hihi

-var extremt trött när jag kom hem från dagiset. Åt lunch,
Pastaskruvar med olivolja, paprik, rödlök, fetaost, oregano och basilika
Mums
Sen somnade jag på soffan, och det var knappt att jag vaknade
Fick duscha, och dricka en kopp (!) espresso
Är därför väldigt pigg nu istället :o)

Peter är på västgöta och spelar teater (typ)
Vill hitta på nåt, men vet inte riktigt vad

Fick reda på att melonhalsbandet från Bettiesgalleria.com kommer in igen,
får mail när det gör det. Vill verkligen ha det, är man melonoman så är man.

Imorgon är det bara dagis som gäller, inga föreläsningar. Skönt!
Måste dock göra lite biologi på kvällen, men det kan jag leva med...

Krums

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0