Flirtige Knut

Bakar kanelbullar, Flirtige Knuts recept
Tänkte ta med ett gäng till praktiken på fredag
Någon fyller ju år då, och lite ska man väl fira =)

Tittade på Melodifestivalen
Linda Bengtsings bidrag var ju snott nästan rakt av
Fån Mika's Gace Kelly
Dåligt
Fast det var lite kul att hon snott stilen av Rihanna,
hon passade verkligen i det

Har slarvat en del med uppdateringen av bloggen, haft lite mycket att göra
Bytte mall igen, fick inte till min egenskapade, så jag valde en befintlig
Känner mig lite småkär för tillfället så =)

Köpte ett peacearmband från cocoo.se, det knallblå. Hoppas det väntar på mig när jag kommer hem från hunddagiset imorgon. Längtar verkligen dit! Är så mysigt med alla trevliga hundar
man har ju sina lite speciella favoriter, men tycker att alla är trevliga och mysiga!

Hoppas jag får mina pengar i veckan, mamma o brorsan kommer hit på fredag.
Vi ska ta en heldag inne i Uppsala mamma o jag, kanske till Ikea en sväng.
Peter fick en matta av dem i födelsdagspresent, så vi ska köpa den då.

Nej, nu väntar bullarna på mig :o)

Kram






Kommentarer
Postat av: EMMA

Gott med kanelbullar! :9

2008-03-02 @ 17:41:54
URL: http://KNOSSE.BLOGG.SE/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0