Födelsedagsbilder

image20
Mitt lilla presentbord så här långt!






Fina kort från Evelina och Peter :o)


Några nyplockade krokusar (känner du igen "vasen", Eve?)





image23

Present från tjejerna, jättesöt necessär från The Body Shop innehållandes deras jordgubbsserie, duschgel, body scrub, body butter och en "duschtuss". Nu går jag runt och luktar jordgubbssylt, hihi


Ett gulligt kort från Emil och Pepsi








Samt en smurft-shirt från Peter
Från Junk Food såklart!

Förutom tröjan fick jag en kryssning till Riga! Så vi ska kolla upp datum och beställa den i helgen. Så kul! Och mysigt :oD
Fick dessutom paket från gratisgodis.se, vilken timing! Peter och jag smaskar på varsitt shaketuggummi, nostalgi eller vad?
Det är en bra dag idag.

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha snygg vas! ;)
Gulligt kort från vovarna och vilka toppen presenter!
Ha en bra dag!
Kram

2008-03-07 @ 13:21:07
URL: http://gurko.blogg.se
Postat av: Evelina

Förresten, nu kan du ju ändra texten där längst upp, för nu e du ju 21! :D

2008-03-07 @ 13:21:55
URL: http://gurko.blogg.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0