Grå träningsvärk?

image33
Så här grått är det i Flogsta idag! Plus att det snöar, vilket inte framgår av bilden.

Jag har träningsvärk! Hurra! Sådär lagom mycket, särskilt i armarna (efter fem armhävningar, ojojoj)
Men även efter simningen igår. Gick inte upp tidigt idag, av någon anledning (nämner inga namn:P) så var jag vaken till 3, och då kändes det inte särskilt lockande att gå upp 7 för att åka in till stan och simma.

Ska snart äta lite brunch, rester från igår. Sen får jag väl diska, och sortera tvätt. Tvättstugan är fortfarande inte klar, har gått två veckor nu... Tänkte vara uppe i hyfsad tid och tvätta imorgon. Alternativt sent ikväll.

Ska fila på muntliga framträdandet vi har på måndag, är iofs bara 3 min, vilket är ingenting, så det ska nog gå bra. Sen blir det lite grammatik också. Jippie! Not.

Tänkte se ett avsnitt av Pushing Daisies, mest för att se vad det är för något. Har hört en del om det, men aldrig sett något. Sen blir det lite hantlar och kanske en liten armhävning, om jag inte ramlar ihop vill säga...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0