Imorgon= åka till Riga!

Lite dålig uppdatering idag, men haft lite annat för mig.
Muntliga presentationen gick okej, var inte alls upplagt som jag trott. Vi fick sitta ner kring hästskobordet och prata, alltid mycket svårare att sitta ner och göra en presentation. Men jag sjabblade inte bort mig totalt. Uttalet var det iaf inget fel på:)

Peter har tvättat och tvättat och tvättat. Nu är tvättstugan äntligen öppnad igen. Skönt! Jag försöker ordna med det praktiska som: hur ta sig till Frihamnen? Valutaväxling, packning, sevärdheter etc...
Nu är det bara packningen kvar, hurra!

Vi åker så vi är inne i Huvudstaden strax efter 12. Tänkte käka lunch och ta det lite lugnt. Bussen ut till Frihamnen går vid halv tre, sen är det boarding från 15 fram till 16.30. Målet är att snabbt hitta hytten och sno åt oss bra sittplatser på något trevligt ställe.

När båten sen avgått blir det till att ta det lugnt några timmar, innan vi har reserverat bord på Restaurang Poseidon 20.30.
Frukostbuffé kl 08.00, och framme i Riga ca 09.00, där det väntar sju sprängfyllda timmar. Lite Paris all over again. Just the way we like it ;oP

Ska bli riktigt kul, och skönt att slippa tänka på studier ett par dar. Vi är tillbaka i Stockholm ca halv tio på torsdag, så då är man hemma kring lunch i Flogsta igen.

Nej, packa var det ja, hehe...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter spännade o kul o mysigt me en tur t Riga, lyckos er som bor nära Hufvudstaden ;)
Påskris är trevligt, gillar påsk eftersom det är så glada färger! Piggar upp efter vintermörkret. Ja pynta me massa kycklingar, han blir nog glad även om han inte skulle erkänna det! ;) Hehe

Kram

2008-03-17 @ 22:25:57
URL: http://gurko.blogg.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0