Kanonhelg

Har varit en riktig kanonhelg. Först födelsedagen i fredags, sen var mamma och brorsan här över helgen och åkte hem idag. Förutom det som är på bilderna från födelsedagen fick jag en plånbok, mycket snygg, liten o praktisk (ej tom), nya underkläder, en skiva, Bonniers stora bok om hundar, en top från Gina Tricot och lite annat som alltid är bra att ha.

Igår var jag o mamma först på Ikea, sen åkte vi in till stan. På Ikea köpte jag mig en wokpanna, en kudde och en stor kruka (i stället för den som katten förstörde) i present till mig själv. Fick många nya härliga växter från mamma också.
Inne i stan köpte jag en ny bh, svart med chockrosa döskallemönster, samt matchande hipsters. Riktigt snygga! :D

Så i eftermiddags gick jag o Peter på promenad, slutade med att vi gick omkring i flera timmar, in till centrum, satte oss på Orvars med en pommestallrik, vitlöksbröd och varsin Guinness. Perfekt avslutning på en grymt häftig helg...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0