Lite shopping

Åkte in till stan med J och J efter praktiken. BH:n jag ville ha var slut i min storlek, hoppas den kommer in igen. Lyckades dock hitta en tröja. Mörkblå med tryck och en liten fejkbolero. Riktigt snygg faktiskt.
Ringde csn idag igen, de beviljade lånet direkt via telefon, så det skulle bara vara för mig att lämna studieförsäkran. Tji fick jag, det funkade inte, så jag fick ringa igen. Då var det något tekniskt fel, tjejen som jag pratade med var jättetrevlig, men förstod heller inte vad det kunde vara, så hon fick gå iväg och prata med en teknisk expert. Så imorgon ska det fungera. Man kan inte annat än att le längre =)
Men detta innebär iaf att nästa vecka får jag pengar! Och trots att Peter ska ha nästan hälften av dem, blir det rätt mycket kvar när alla räkningar och skulder är betalda. Hurra!

Lite kul från praktiken: Pulin är lite kär i mig. Så fort jag kom in idag rusade han fram och började gnida huvudet mot mig och gosa, samt försöka komma upp i knät. Sen lade han sig vid mina fötter. Till saken hör att han brukar sitta i ett hörn och tjura eller skälla... En riktigt sötnos, även om han ser lite ut som en mopp :o)

Måste hitta en baddräkt så jag kan börja simma igen. Har simabstinens verkligen... skumt. Men det går iaf att göra något åt. Jag har dessutom extrem pianoabstinens... Upptäckte ett kanonfint ljusbrunt piano på blocket, nystämt för endast 900 spänn pga flytt. Vill ha! Kan dock inte få hit det då vi inte har någon bil *snufs*

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0