Morgon!

Har gått en rask morgonpromenad med Peter, ätit en ganska stadig frukost, och nu ska jag läsa inför eftermiddagens föreläsning. Peter följer ev med på föreläsningen, handlar om Ryssland under 1800-talet, vilket han sa var "ett svart hål" för honom...

Annars händer inte så mycket idag, vi funderade på att gå till Ghubens, men tänkte att vi sparar oss till Riga nästa vecka i stället. Vi kommer ha ungeär 7 timmar på oss att upptäcka staden, zeppelinarhangarerna från 1915 som nu innehåller en av Europas största matmarknader, svenska porten samt frihetsmonumentet står på att se-listan. Samt en medeltida restaurang som tydligen ska vara något särskilt. Lovar att ladda kameran och ta massa bilder!

Vi såg "The Opposite of Sex" igår kväll, riktigt skön film faktiskt! Precis så bra som jag hört att den skulle vara...
Men nu ska jag läsa så jag blir av med det.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0