Ommöblering

image63

Har äntligen lyckats lösa hur vi ska få plats med ett  matbord i lägenheten. Tror det kommer bli riktigt bra faktiskt. Även om blivande byggar-brorsan hånskrattde åt min lilla ritning och muttrade om revidering hit o dit, bättre skalor och allt vad det var. Bordet vi hittade är dessutom hopvikbart, så man kan välja hur stor plats det ska ta, båda avrianterna syns på bilden. Hittade mattan nu, och blev lite glad av färgerna. Skulle passa bra under det vita bordet o de vita stolarna, utan att skära sig alltför mycket mot  "vardagsrumsdelen". 

Körde på ordentligt med orbitreken förut, blev en mil, kände att jag kunde fortsatt lite till men valde att avsluta där. Ska ju gå en promenad med Trasseltassen också...

Ikväll blir det lax- och spenatpaj med MYCKET sallad och kanske ett glas vin till. Är bara mamma och jag som tycker om vin, så då brukar vi passa på när jag är hemma. Fast det ska vara vitt, rött är godast i såser ;oP


Let's Dance: Jag tyckte att Tina var en värdig vinnare, helt klart den med mest dansglädje. Tyckte ni att rätt person vann? 

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0