Oslo och choklad

Nu är biljetterna till och från Oslo beställda. Ska bli kul och spännande att träffa Kristin igen! Åker 17 april och är hemma igen den 21. Gott om tid till tentaplugg med andra ord, den är ju inte förrän den 25.

Mitt lilla experiment gick hem. Tjejerna tyckte väldigt mycket om det. Och om jag får säga det själv var det en av de godaste tårtor jag ätit, hihi. Blev inte ens något över till Peter att smaka på... Kan man klandra oss? Knäckig havrebotten, fluffigt chokladmousse och syrlig hallonspegel på toppen. Mums!

Sitter o väntar på att han ska komma hem så vi kan gå o lgga oss. Fick en energiknäpp förut, så jag körde lite hantlar, situps och armhävningar. Hjälp vilka svaga armar jag har! Fem armhävningar och jag är helt slut, pinsamt!

Överväger allvarligt att gå upp med Peter tiiidigt imorgon, följa med in till stan och simma på morgonen. Jossan ville jogga på dan, tänkte följa med, även om det inte lär bli så mycket springande för mig. Har ju knappt någon löparkondition längre, men det ska det bli ändring på. Då kan det vara skönt att ha simmat tidigare på dan...


image31
Jag om ett par månader?

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Var stolt över dina fem ;D jag kan inte ens göra armhävningar vet inte hur man gör hahah

2008-03-14 @ 23:33:32
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0