Påsk!

image41
Lekte lite med Paint. Kom på att det är påsk :o)


Idag har jag gjort en himla massa engelsk grammatik, så jag är färdig med två veckors uppgifter. Skönt!
Imorgon blir det till att läsa i Ryska.boken, samt fixa ett litet påskbord.
Peter o jag stack ut till Ica Maxi förut. Kallrökt pepparlax och varmrökt honungslax hamnade i min korg, köttfärs (som på något mystiskt sätt förvandlades till chiliköttbullar hemma) och korv i Peters. Samt lite brieost, kex och en del annat smått o gott.

Mysteriet med den ryska medicinen har engagerat många. Peters bror (som är apotekare)
forskar vidare i saken, tillsammans med min mor (som är barnmorska)
Hittills har vi iaf fått reda på att den är godkänd i Finland. Alltid något :o)


Har under eftermiddagen också sorterat lite kring mina studier,
 tror jag kommit fram till en mycket praktisk (och stressfri) lösning.
Skickade också in anmälan inför höstterminen. Tror det kan bli riktigt bra faktiskt,
äntligen hittat något som jag tror kan roa mig, och som jag kan få ut något av. Inte minst stadig inkomst efter examen... Vilket inte innebär att jag inte tänker bli djursjukvårdare, men jag är bara 21, och hinner gott och väl
med två yrken på en livstid. Minst ;oP

Nej, nu är det dags för mig att sova, och bli av med den sista reströttheten.

Sleep tight, don't let the bedbugs bite!



l

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0