Schlager, sauna och sömnproblem

Då var årets schlagerfinal avklarad. Ett bra startfält, svårt att gissa vem som skulle vinna. Vi hejade på BWO, men hade inget emot Charlotte. Särskilt inte hennes klänning ;o)

Imorgon ska vi basta på taket, det ska bli skönt och roligt. Sen kommer Peter hem på eftermiddagen också. Rätt skönt det med. Ikväll kommer det jobbigaste. Eftersom jag är uppvuxen "på landet" har jag väldigt svårt för att sova i städer eller samhällen. Känns fruktansvärt obehagligt med alla människor som rör sig precis utanför fönstret, oavsetto m man är på första eller tredje våningen. Har lärt mig att sova när Peter sover bredvid, men har fortfarande väldigt svårt att somna om jag är ensam hemma. Eftersom det blev så sent igår skulle jag verkligen behöva sova i natt. Men vi får väl se hur det går med det.

Fick lite Emil-abstinens förut, så jag slänger in en liten bild på Trasseltass.


Min Milletuss!


Kommentarer
Postat av: amanda

vilken söt liten krabat :)

2008-03-21 @ 22:21:25
URL: http://amandaberggren.blogg.se

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0