Betydligt muntrare :oP

Efter läkarbesöket gick vi in till stan, och det blev lite
mini-shopping.
Vi köpte en sak på Åhléns, och lite annat som jag ska greja till
på egen hand.
Sen blev det lunch, eftersom jag inte fått i mig något.
Självklart på Café Linné, som väl har förtjänat sin plats som
favoritcafé hos mig. Peter åt Kyckling och pestosallad, jag lax- och spenatpaj.

Köpte även tre glasburkar att förvara bl a te och kryddor i.
Vilket visade sig vara perfekt, för när vi kom hem väntade ett teprov från
aromia.se på oss, sorten Käresta, som luktade gudomligt gott.
Blir till att prova i kväll. Jenny kommer över och gör ananaspaj, mums!

Men nu kära vänner ska jag gå och lägga mig en stund.
Har fått tillbaka magkrampen, och vill inte ta mer medicin idag, not so good.


Bjuder på ett foto jag är rätt nöjd med, tog det med Jennys kamera innan den försvann till Su Yin


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0