Dålig uppdatering

Har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna, men har haft lite att göra :o)
Har snart läst ut den sista boken i litteraturen, vi har sista seminariet imorgon
och sen är det slutexamen. På fredag blir det omtentan i Rysslands historia.
Har inte riktigt fått in i  min skalle att jag har tenta på fredag.

Idag har jag städat, städat och städat. Köket är skinade rent från ugn till minsta kakelplatta.
Vardagsrummet likaså. Dock blev jag chockskadad när jag mötte min nemesis under diskbänken.
En 5 (!!!!!) cm stor vidrig spindel låg där! Fick en smärre hjärtattack, och ropade på räddaren i nöden:

"Men det är nog bara en plastspindel"

För det första så rörde den alldeles för mycket på sig för att vara av plast. För det andra, vem tusan skulle krypa in under vår diskbänk och placera ut en plastspindel där? Särskilt som den var bakom träplattan som sitter som en minivägg...

Fick sitta ner en stund innan jag kunde fortsätta. Peter fick dammsuga upp den, ta ur dammsugarpåsen, slänga den i en soppåse och knyta hårt. Sen var jag lugnad. Nästan.




Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0