Jobb

Nu har jag pratat med min chef, hon har skickat ett nytt schema idag, som jag borde få imorgon. Det nya innebär att jag börjar direkt efter midsommar, vilket i sin tur ger mig ytterligare 2 veckors sommarjobb. Det låter bra. Får se om de har tagit bort mina lediga helger bara, det vore mindre roligt, eftersom det är då Peter är ledig. Men eftersom han bara jobbar 6 veckor i år, så kommer vi kunna umgås en hel del ändå. Och helg=mer pengar...

Lite tufft, en tjej som jag läste franska med i två år, är typ Sveriges bästa mountainbikecyklist, iaf ungdoms. Hon är uttagen till SOK:s utmanarlag, och har chans att vara med i OS nästa år... Det är rätt häftigt faktiskt!


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0