Jordgubbar!



Årets första jordgubbar för mig! Visserligen belgiska, men goda ändå
Särskilt med lite kolsyrad persikodricka över...

Är ensam i kväll, Peter ska ev ut i kväll med ett gäng, just
nu har de förfest i korridoren.

Själv har jag snart plöjt igenom den första boken, och ska ev börja på den andra.
Strålande vackert väder, kanske tar en tur och hälsar på Fru Brööl lite senare.

Funderar på att rensa garderoben, eller om jag ska vänta med et.
Då blir det mer påtagligt att jag bara bor här ett par veckor till.
*Inte för att jag har något emot det, men det känns ändå lite småskumt.

Det bästa med att flytta hem är att jag kommer kunna promenera
med Emil varje dag, busa och brottas med honom. Yeay!

Det sämsta är helt klart att befinna sig ca 34 mil ifrån Peter.
Men 34 mil är ingenting jämfört med Uppsala-Edinburgh.
Hihi



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0