Munter värre...

Måste ha varit ett av de muntrsaste läkarbesök jag varit på
 *ironisk*

Han började ungefär med att säga:
"Ja, du är ju bara 21 och kan se fram emot många röntgen-
sjukhus- och akutbesök"

Yeay!

Har tydligen en av de vanligaste njurstenarna.
kommer kanske få mediciner i framtiden, men han tyckte att eftersom jag var så ung
så var det onödigt att krångla till det mer än nödvändigt för mig.
Eftersom jag som sagt skulle hinna gå nog av alla sjukhusbesök ändå.

Han sa också att jag behöver dricka så mycket vätska
att jag kissar minst 2 liter/dygn. Vilket innebär ungefär 3 liter...
Och att jag kanske tom fick gå upp mitt i  natten och dricka ett glas vatten.
Liksom WHAT!?!

Men annars var det rätt bra, ska genomgå en
njurstensutredning till hösten. Vad nu det innebär...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0