Rosa shopping och roliga nyheter

Idag har varit en riktigt kanondag! Sommarvärme, paket på posten och ett otroligt roligt besked. Peter har fått ett 3-årigt stipendie! *weee*

Sedan åkte vi in till stan, Peter hittade ett par grön/vita badshorts och ett par jeans "clamdiggers". Jag hittade ett par vita 3/4-byxor, en mörkcerise tunika och en ljusrosa/vitrutig skjorta. Mycket nöjd! Hittade dessutom en ljusgulrutig sommarklänning, men efter mycket övervägande tror jag jag ska lämna tillbaka den. Kansdke byta mot någon annan.

Nu ska vi egentligen gå bort till Ica och hämta ut paketet med mina sandaler jag vann på tradera...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va kul! Vadå för stipendie? Vad innebär det liksom?



Du får fota inköpen nån da så man får se :)

2008-05-28 @ 20:50:05
URL: http://gurko.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0