Skum dröm

I natt har jag haft en av mina mycket detaljerade och extremt konstiga drömmar igen. Bland annat så var jag ehmma hos en familj  med tre döttrar, en son och en mamma (inte min egen). deras hus var värsta labyrinten med trappor och stegar och brandstationspinnar...
Sen så höll världen på att gå under, och jag, min syster och mamma satt i en bil. Mamma körde, Mika höll koll på Emil, och jag hade en yttepytteliten valp i famnen, som vi försökte få ligga stil på en gul handduk i mitt knä. Träd föll omkring, himlen lyste knallgul, mamma gjorde värsta polissvängarna, Emil satt och stirrade stint ut genom fönstret och skällde på träden, och valpen var mest bara söt.
Helt plötsligt kravlade jag och farmor omkring under ett hus, ett sånt där högt hus som har en halvmeters mellanrum till marken, för att sedan hoppa i en å och simma lite.
Varsågoda och tolka den om ni kan! :oP



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0