Thailand...?

Har inte pluggat något än idag, fastnade i en skönlitterär bok av Nora Roberts i stället.
Har ju flera dagar på mig, så jag tyckte jag kunde unna mig att läsa för skojs skull, det var ett tag sen nu.

Har förresten hittat något som fångat mitt rese/engelskaintresse... bara ett litet problem, tror inte jag kommer jobba tillräckligt i sommar för att ha råd. Känner att det är något som jag verkligen, verkligen vill göra, men det skulla kosta ungefär 24 000 sek. Vilket jag tycker går emot hela principen med volontärarbete. Är det bara rika människor som ska kunna arbeta som volontärer? Är det för att höginkomsttagare ska kunna lätta sitt eventuella samvete? Bara undrar... För de som verkligen vill göra en sådan här sak, har oftast inte råd.

Funderar på att jobba lite längre och åka i alla fall. Jag vill läsa till lärare, men kanske inte än. Är ju bara 21 år gammal...
Har för mycket reslust för att känna att jag vill sätta mig ner i skolbänken drygt tre år till... Om så många andra kan resa världen runt, varför inte jag? Återigen, en fråga om ekonomi : )

Peter har till och med sagt att han tycker jag ska åka, fast problemet är som sagt pengar. Vi har råd att klara hyran utan inneboende, jag kommer ha råd med själva arbetet, men inte med resan ToR också. Alltid ska det vara något som hindrar...

Kommentarer
Postat av: Hon som satt fast i en bilkö utan att Lisa märkte!

Jag kom på en sak, angående Jenny's spec-kamera: be hennes päron att skicka sladdhelvetet med posten!!!!!!!!!!! :p måste se hur hur korv-slickarbilden blev. puss.

2008-05-06 @ 19:57:25

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0