Valborg is over for this year....

Det var riktigt kul igår!
Jossan kom förbi, och stannade betydligt längre än det var tänkt. eftersom vi inte sett henne på jättelänge var det  jätteroligt!
Sen kom vi smartisar på att man kan använda gamecubekontroller till Wii, så vi spelade Mariokart Doubledash, vilket vi heller inte gjort på väääldigt länge, till det så åt vi Ben and Jerry's Baked Alaska.
Och den obesegrade mariokartmästaren är.... (oftast) jag!
Lite skumt att ha Mariospel som talang... Men jag är glad ändå!

Sen när Su Yin äntligen kom med grillen, så bar det ut till närmsta gräsplätt, tillsammans med massa korv, bröd, ketchup, squash, dricka med och utan alkohol, samt en boll Himlen mulnade på, men vi ivriga grillare brydde oss inte om lite stänk i ansiktet. Och vi hann faktiskt grilla färdigt innan det började regna. Sen tog vi oss till Majbrasan, värmen från elden i kombination med duggregnet och lukten av vår var inte helt fel.

Sen skulle Josse göra sig i ordning för att gå ut med några kompisar (ska tillägga att hon var väldigt underhållande, druckit en del, men lika trevlig för det, haha) så hon o Jenny försvann ett tag, medan jag o Peter invigde Su Yin i Nintendos mysterier. En riktig helkväll.

Vid 00.30 somnade vi som stockar, jag med öronproppar för att stänga ute ljudet av evigt valborgsfirande Uppsalastudenter...


Givetvis tog jag mängder med bilder, nu när jag fått låna en kamer. Det är bara det att Jennys kamera har någon helskum överföringskabel, som befinner sig hemma hos hennes föräldrar. Tji fick jag...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0