Blizzard

Eller nästan iaf, snön fortsätter virvla utanför fönstret, och det blåser ganska rejält. Tanken var att jag skulle trotsat vädret och haft möte med arbetslaget, men det blev inställd, så nu sitter jag och kurar inomhus istället. En del av mig tycker att jag borde ta mig tvärs över stan till det enda bibliotek som har boken med de 14 sidorna som skall läsas tills imorgon, men en annan del surar över ILU:s inkompetens att bara ha 2 ex som endast får läsas på plats av samma bok och inte alls vill tillbringa två timmar ute i blåsigt snöväder. Vilken sida som vinner märker vi framåt dagen...

Ska iaf trotsa vädrets makter de 40 meter till Jenny, haha.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0