Dr Jones på kvällsbesök

Har varit en väldigt seg dag för min del. Peter har städat, dammsugit och moppat hela lägenheten. Jag har vilat, fixat med VFU:n och gjort upp ett pluggschema. Hoppas det blir bra nu i fortsättningen. Kvällen kommer bestå av middag (som jag fixar med nu) och Indiana Jones, den fjärde filmen. Skön kvällsunderhållning ( =

Fick ett mail om att föreläsningen imorgon är inställd pga sjukdom, vilket innebär att om jag vill kan jga göra seminariet på morgonen istället. Så om jag är tillräckligt pigg imrogon bitti gör jag det då istället. Skönt att få det avklarat... Sedan blir det mer läsning imorgon eftermiddag. kommer bli en hel del läsande närmsta veckan, tråkigt men sant. Men nu ska jag ta hand om mina honungsglaserade morötter och sallad.


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi vilken skön dag du har haft =)





uppläggningsfatet kommer från village, fast det köptes i våras så jag vet inte om det finns kvar nu!



kram

2008-11-17 @ 22:29:57
URL: http://evelinas.blogg.se/

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0