Ett himla pusslande

Har fortfarande inte fått svar från läraren, men nu gör jag det på mitt eget sätt. De är ju fortfarande skyldiga att låta mig göra examinationer vid senare tillfällen. Imorgon skippar jag alltså seminarie sex (har inte gått idag heller) till förmån för ett gammalt seminarie med dugga som jag inte kan ta igen vid något annat tillfälle. De seminarierna som är under den här kursen får man nämligen ersättningsuppgifter om man missar, vilket underlättar något enormt. Med seminarierna i de andra kurserna blir det ett himla pusslande hela tiden. Men det känns iaf som att det går att se ett slut på listan med saker att ta igen. Vilket känns väldigt skönt. Bara nu det fungerar att göra på mitt sätt, så det inte blir något krångel senare. Det ska inte vara några problem, men med tanke på ILU:s system så tvivlar jag.


Tidigare idag så var vi ute på Maxi och storhandlade, bl a köpte vi en adventsljusstake, eller "låda" som de kallade den. SJukt dyrt med kronljus förresten! 54 spänn för fyra stycken, hutlöst! Nu har vi mat så det räcker tills vi åker hem, säkert lägre ändå. Jag kommer ju äta lunch i Sala under 8 dagar så. Inhandlade en spännande glögg också, vit glögg med smak av vit choklad och lime... Låter ganska speciellt, hehe. Började köpa en del ingredienser till julgodisgörandet, men det blir nog inte förrän nästa helg. Känns ändå som att det börjar bli lite jul/decembermystämning på G. We like!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0