Framflyttning

Jag har flyttat seminariet jag skulle tagit igen idag tills på torsdag. Upptäckte nämligen att min lärare som ska betygsätta mig har det då, vilket är en klar fördel. Kommer ha filmseminariet på fredag som planerat. Eftersom föreläsningen idag var inställd, är jag nu "ledig" hela dagen. Skönt! Även om jag måste läsa en del.

Peter hamnade i ett drama vid Forumgallerian. När han kom dit för att köpa en bok var hela området avspärrat. Tydligen så var det ett inbrott, och något som de misstänkte var en bomb låg där. Poliser gick omkring överallt, en som han pratade med. Polisen frös och var inte alls särskilt glad, men sa till Peter att om det bara var en bok han skulle ha hann han nog innan de evakuerade hela byggnaden. Läskigt värre...

Än har det inte stått någonstans på nätet eller på Nyheterna, men det dyker väl upp framåt kvällen.


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0