Glöggkväll

En av Peters klasskompisar har bestämt att vi ska ha glöggkväll här hos oss.
Hon kunde inte komma på Halloweenfesten, så då bestämde hon
 att det fick bli glöggkväll istället. vi tyckte bara det lät roligt, så
nu är det bara för Peter att höra med henne när hon hade tänkt sig :P

Fick min Allt om Mat-tidning igår, massor av roliga recept inför advent och jul.
Ska ta mig tid sen helgen mitt i VFU:n att baka pepparkakor, göra knäck
och annat julmysigt. Insåg igår att det visst inte var så långt kvar...

Längtar tills "jullovet". Visserligen har jag sjukt många examinationer de få
 dagar som är kvar av terminen i januari, men det kan jag
leva med. God julmat, att få träffa familj och 
diskutera en del saker som händer nästa år med de som inte vet
ska bli roligt. Bara att träffas, sitta och mysa på julafton (gånger 2)
dricka glögg, se film, spela spel, ,och om man har sagolik tur få en
promenad i ett vintervitt landskap... Bara slappna av efter ännu
 en stressig termin.  *Längtar*



Bild från www.fotoakuten.se



Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0