Halla!

Nu sitter jag vid en dator pa hostelet (som har de hardaste sangar jag har sovt pa) medan Peter laser tidningen. Idag har vi varit nere pa Mary King's Close och inne pa slottet. Kronjuvelerna var ratt haftiga, hehe. SKulle inte ha nagot emot den rosa rubinringen... Igar var vi pa heldagstur till Loch Ness och Hoglanderna. Loch Ness ar lite overskattad, men Hoglanderna som alltid fantastiska. Iomorgon blir det Calton Hill, Georgian House och sa ska jag guida dem pa Greyfriar's Kirkyard. Med varldens mest valdokumenterade poltergesit, Mackenzie's Poltergeist. Igar kvall var vi aven pa city of the dead underground tour, vilket var lagom laskigt och mysigt. Den enda shopping jag har gjort ar pa La Senza, tva nya behaar, men tror det blir en till imorgon. Tanker inte lagga pengar pa souvenirer, eftersom jag redan gjort det nar jag var har forra gangen :)

Nu borde Peters mobil ha laddats klart, min kommer ligga i receptionen over natten, sa man blirt kontaktbar igen imorgon. Den dog namligen valdigt tyst och forsynt forut idag.

Men nu ska vi strax borsta tanderna.... Ha det bra! Krums pa er =)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0