Hej på er!

Nu har Alex och Daniel lämnat Uppsala, och Peter och jag är ensamma igen. Har varit en väldigt trevlig helg, festen i fredags blev lyckad! Många roliga kostymer som ni kan se i inlägget innan detta. Har fler bilder, men lägger inte upp alla här. Rödluvan tog flera av bilderna, och jag några, min kamera gömde sig under kvällen...
Igår var vi en sväng på stan, jag växlade pengar åt Peter och mig, Daniel köpte Fallout 3, som de också spelat lite nu i helgen. Jag köpte en ny sensorbar till mitt wii, så Alex och jag spelade Raving Rabbids, och sen även MarioKart.

Är lagom seg och trött efter en fullspäckad helg, blir en lugn hemmakväll nu. Och på onsdag åker vi till Edinburgh! Helt galet.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0