Höjt studiemedel

Loggade in på CSN:s sida och fick en positiv överraskning, studiemedlet höjs med ca 400 kr i månaden from december i år. Alltid uppskatta med extra pengar i kassan :o) Blir mer till sparkontot då...

sitter och gör en analys av mina fältnotiser, så fort den är klar kan jag skicka in dem till min lärare, så är de färdiga! Ska bli skönt! Magen fortsätter att protestera, särskilt efter att jag tog frukostmedicinen, ska strax äta lunch och ta den andra tabletten. Får försöka göra något matigt. Misstänker att det beror på senaste veckans mindre bra mat, vi har käkat lagad mat en gång, sen har det blivit nudlar och knäckebröd till kvällen. Kanske inte det mest lämpliga...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0