Like a Fish in the Sea

Peter och jag hade tänkt gå upp kl 9, men vi var lika döda båda två. 11 tog jag mig upp, han kom upp halv 12. Efter att ha funderat en stund åkte vi in till stan och simmade. Det var jätteskönt! Trots att det blev lite för trångt, hann precis komma igång när vi fick ge upp, men 20 längder blev det iaf. Efter simningen, härligt trötta i kroppen gick vi och fyllde på energiförrådet på Café Linné. Längesen vi var där nu, men det var lika mysigt som alltid. Och lika goda välfyllda baguetter.

Lite shopping blev det också, en vanlig långärad vit t-shirt till mig, eftersom mina gamla försvann för längesedan. Peter hittade en riktigt snygg top som baera skrek "Lisa! Ta med mig hem!" Men det fick vara. Hoppas den finns kvar om 8 dagar...

Josse mötte upp inne i stan, sen körde hon oss hem och vi spelade Halo och Raving Rabbids. Nu har jag läst allt till seminariet imorgon (trodde jag, visade sig att de gömt namnet på en bok i litteraturlistan, har den hemma så ska bara skumma igenom den) och nu blir det vitlökszucchini med spaghetti och parmesan. Låter iaf lyxigare än vad det är, haha.

Funderar på att gå och sola imorgon efter skolan. Ligger ett ställe med solarium på vägen från skolan och hem, och tror jag skulle behöva lite ljus och värme. Billigare än en resa till solen och mer tidsvänligt :oP Ska räkna mynten i min lila myntsamlarburk...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0