Nachos, come to me, please!

Det blev en kompromiss, ansiktsmask men dusch istället för bad. Nu sitter jag återigen vid datorn (känner mig väldigt fåning om jag tittar på när de spelar( och är extremt sugen på nachos. Sådär läskigt mycket så man nästan dreglar av blotta tanken. sådär så man inte kan sluta tänka på det (ja, dreglet börjar bilda en liten pöl vid fötterna ). Har allting hemma, tom jalapeños, utom själva chipsen. TYPISKT!!!

Har inte direkt någon större lust att traska ut i snön, nyduschad och citronmarängdoftande för att bli kall och våt om fötterna. Ica väst, du är en förvannelse! Så nära men ändå så långt borta... Och ja, jag är flummigt trött/weird ikväll, haha.



Du ljuva, skotska nachos! Kom till mig så blir jag lycklig!!! Vill sitta på Great Grogg med denna tallrik och ett glas vin. Ljuva (mat)lycka! *längtansfylld suck*

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0