Provet avklarat, och pengar på kontot

Ja, det gick bra, roligaste skrftliga prov jag haft. Som läraren sa: "Nu behövde ni inte känna att ni satt inför dödsprovet, ni fick veta vad som hände efteråt också" haha. När vi skrivit provet fick vi alltså sitta i grupper och diskutera frågorna och svaren.

När jag kom hem fick vi en glad överraskning, Peters stipendie hade kommit in på kontot! så nu är vi (jämförelsevis) rika. Vi har satt undan största delen av det på sparkontot, men gav oss själva 1500 var i "belöning". Vi har redan köpt varsitt spel för det, som kom på posten idag. Peter köpte Fallout 3 till xboxen, och jag Tombraider: Underworld till mitt wii. Hurra!


Ikväll ska vi tillsammans med de två J:na (Julia och Jenny) äta på Gotlands. Jenny hade tydligen cravings för deras lammburgare, och Julia bara för nationsburgare i allmänhet. Sociala och glada som vi är hoppar vi givetvis på. En stor nackdel är att jag ska ta prover imorgon. Typiskt när man för en gångs skull har möjlighet/tid/lust att  "vara ute och svira". Menmen, that's life...

Imorgon blir det nog lite shopping efter provtagningen, ska kolla in klänningen igen. Sen blir det en del plugg.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0