Sleepless in Uppsala

I natt har jag knappt sovit alls. Var inte särskilt trött när vi gick och lade oss igår kväll, Peter somnade ganska snabbt. Jag låg och vred mig, men var klarvaken. Lyckades somna vid 2.tiden, bara för att vakna igen vid 4, klarvaken. När jag äntligen lyckades somna vid7, väcktes jag av Peters alarm en halvtimme senare.Ett alarm som han stängde av och sedan lugnt sov vidare. Usch vad störande! Han gick upp vid 9, medan jag gick upp för en stund sen. Lyckades slumra nu på morgonen, så jag känner mig inte alltför trött...

Blir läsning på heltid idag. Imorse sken solen, men nu börjar små snömoln kika fram och täcka himlen. Ligger faktiskt kvar lite snö på marken, men då kunde det väl snöa ordentlig nu!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0