Strukturering av studier

Idag har jag varit och pratat med en kurator om hur jag ska lägga upp studierna för att inte bli för stressad. Förhoppningsvis har jag löst det ganska bra, ska se om jag kan få göra ersättningsuppgifter och hemtentan uunder lovet istället, då kan jag ta igen ett par missade uppgifter de närmsta dagarna och sen koncentrera mig till fullo på nästa delkurs, så jag slipper halka efter där med. Väntar bara på svar från läraren också. Ska ha ett uppföljningsbesök hos kuratorn nästa vecka, så vi ser om det fungerar eller inte. Vill ju innget hellre än att bli klar med kurserna, men det får inte ske till vilket pris som helst. Tänker inte bli stressad och "utbränd" bara pga njurstenens fasoner och bieffekter. Så det så!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0