Tissel tassel

Dett var ett riktigt segt seminarie, men nu är det iaf avklarat. Peter och jag möttes på stan, åt lunch och gick runt och fönstershoppade. Framför allt letade vi efter en adventsljusstake, vilket inte var det lättaste. Vilka fula/hemska saker det finns! Helt osannolikt... tills slut enades vi (tror jag iaf) om en enkel i vit porslin som man kan piffa upp själva. Får se vad som händer senare i veckan när det är shoppingdags. En sak köpte vi faktiskt idag, nytt sovte åt mig. Mitt kamomillte är slut, så jag vi gick in på Globalen för att köpa nytt, men då hade de inte kvar det än. Istället köpte jag ett yogite som hette Bedtime, innehöll kamomill, men också en hel del annat skrufs, så får se vad jag tycker om det. Föredrar mitt kamomillte "straight"...

Dessutom så har vi fixat julklappar, samt kommit på en del julklappar som vi ska ge till några familjemedlemmar... Skönt att vara så gott som klar innan december och stressen som lätt blir annars. I år har vi dessutom hyfsat genomtänkta klappar, hehe...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0