Vad gör man...

... När pojkvännen har polaren här och de är fast i Halo och Xbox 360? När man har en tenta imorgon och ca 100 sidor att läsa?

Ja, just nu lyssnar jag på Britney Spears på Youtube, har blivit lite kär i hennes senaste platta, och återupptäcker några gamla favoriter, som jag knappt hört tidigare. Hon har faktiskt en hel del talang!

En annan sysselsättning är att knarka pfepferoni, älskar dem! Vi köpte en burk idag, och det är svårt att inte bara gå till kylskåpet och grabba en näve, hehe.

Hade tänkt smygstarta julgodisbaket, men upptäckte att jag har fel slags choklad till det jag ville göra, så det får vänta...

Ett annat alternativ jag starkt överväger är att tappa upp ett varmt bad, lägga på en ansiktsmask, sjunka ner och sedan bara njuta. Det jobbiga är att jag då måste ta av mig kläderna (usch) låsa dörren (vore ju hemskt om en kille jag träffat två gånger tidigare stövlade in på toa när man låg där och plaskade) sedan torka sig (nästan det värsta) smörja in (fast då luktar man ju iofs väldigt gott) och klä på sig igen (återigen, pga Peters polare kan jag knappast skrutta runt i morgonrock) för att sedan konstatera att de fortfarande sitter och skjuter på varandra... (kul uttryck förresten, Peters polare, asg) Hmm... Undrar om jag slog rekord i parenteser nu...

Att bada eller inte bada. Det är frågan.



Läcker badkar i sten... Me like! Handgjort och skrämmande dyrt...


Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0