Allt klart

Nu har jag dels fått svar från VFU-ansvarig, samt pratat med skolan. Är hemma imorgon med (no surprise) men ska dit på måndag och tisdag. Sedan ska vi kolla upp vilka dagar jag inte har några föreläsningar, och få komma på VFU då istället. Blir tre dagar som ska hittas, hihi.

Su Yin och jag har kollat på Hoodwinked, sjukt bra och rolig film, samt dreglat över recept i Allt om Mat...

Med filt i soffan, så har dagen spenderats...
Och ja, det är Peters arm som skymtar, han kom precis hem, haha. Fick förresten ett jättegulligt halsband av Su Yin, Pastelligt och fint, me like! Hon hade gjort det själv också, hihi. Blev väldigt pärlsugen när jag såg det...

Nej, nu ska vi kanske baka en kaka, har några övermogna bananer, eller om det blir något annat...

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0