bättre

Mår lite bättre nu. Tog ett bad, vilket tycktes hjälpa mot dety magonda. Har lyckats få feber och halsont samt snuva okcså. jippie. Men det var väl ganska väntat nu i förkylningstider. Det är så tråkigt, eftersom klassen ska ut och äta ikväll, och jag vill verkligen med! Har sett fram emot det... Tänkte gå på föreläsningen i etermiddag, men mitt arbetslag sa åt mig att stanna hemma och vila. Vilket kanske vore det smartaste. Men jag vill ju gå! Jag vill ju vara med!

Har inte minsta lust att sitta hemma med magont och feberförkylning! Uff.  Tycker faktiskt medicinen kan sluta vara elak mot min mage, så allt kan fungera normalt igen. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

tjipp tjipp!!



bra att du har tagit ett bad, bad är bra :P snart är det dags för mig att vandra sakta hemåt och stoppa nåt i magen. ;) krya på dig nu!! or else the evil eye!!!mohaha....



kram kram

2008-10-22 @ 12:04:29

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0