Bland papper och filtar

Gömmer sig jag. Förkylningen har envist bosatt sig i framför allt högra näsborren, men jag fortsätter kämpa emot med clementiner och c-vitamin. Ska ju till tandläkaren imrogn, vilket just nu inte känns så värst lockande. Vi var på Ica Väst och handlade det viktigaste till kvällen, så hoppas vi komma iväg till Maxi imorgon, efter tandis.

Ikväll blir det Hoi Singryta, och jordgubbssmoothie till efterrätt, ska bli jättegott!

Vi har tillbringat eftermiddag med att kika på Planet Earth, häftigt värre! Även om någon lyckades somna mitt i (skulle jag?!)...

Nu tänkte jag ta ett bad om en stund, och "ånga" bort förkyklningen. Död åt bacillerna!

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0