Dagens inköp


Prydnadspumpor, ljusslinga och spindelnär med spindlar, blir till en perfekt Halloweenbelysning till festen på fredag. Tack Ellas inspiration för tipset! Ljuslykta 29:- Clas Ohlson, pumpor blomsteraffär och spindlar+nät BR Leksaker


Helt omöjligt att hitta vita pumps, men jag fyndade istället dessa på DinSko för 199:-, har kost 400... Ska ha dem på fredag tänkte jag, hihi.


Som världens kändaste blonda vamp måste man ju bara ha riktigt röda läppar och långa svarta fransar. Vilket dessa underbart bra men billiga produkter från H&M får hjälpa mig med.

Köpte även en mysig stickad poncho på Indiska, men tror den får åka tillbaka imorgon. Känns inte riktigt hundra...
Det enda jag har kvar nu är ett par "rejäla" trosor med spetskant att ha under klänningen. Och en liten musch, hehe. Sedan förvandlas jag till Miss Monroe på fredag (asg)

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0