Dimmigt värre

Det är kallt ute idag, och massa dimma. Har varit hos Jenny och skrivit ut sammanfattningen jag gjorde igår kväll. Bättre att ha läsa något än inget alls, även om jag inte evt vad jag skulle ha läst. Fortfarande inget svar från läraren, så det får bli som det blir. Så idag ska jag äta en tidig lunch vid 11, innan jag traskar iväg till ILU för examination i 3 timmar och efter det en kort handledning. Hoppas få lite klarhet i det jag ska ta igen. Men med tanke på läraren så väntar jag mig inte alltför mycket.
Ska eventuellt gå till in till stan när jag slutat för att kika på en del saker inför festen på fredag, annars blir det imorgon när jag är ledig.

Kommentarer

Lämna tassavtryck ;o) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0